last days in washington..

i morgon åker jag hem. det har gått så himla fort på slutet. allt är liksom klart nu.

bilder från händelser..

sveriges presscounsler stig berglind, jag och sveriges ambassadör i washington jonas hafström från tv-showen i går morse..



jag blev även avtackad eftersom det var min sista dag, fick ta mot en chokladtårta och ett kort i slutet av sändningen..



i går kväll vart de caps match... så spännade match, och helt galen stämning där inne..

supporter klubben..



laddade..







CAPS VANN! med 2-1.. och de vart lite firande..
kom i af upp till min presenation kl 10 i morse, och jag tyckte dte gick bra..
så nu är allt inlämnat och redovisat.. så himla skönt.. vi har avslutning nu kl 5!

på återseende

ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0