(L)oves apelsinkrokant

det är helt sjukt vad man saknar vissa saker från sverige. det går i vågor, men ibland lösgodis, ibland lingonsylt, ibland även sånt jag inte ens äter när jag är hemma. nått både jag och C saknat hela året är marabou apelsinkrokant..  och C passade på att snika till sig att hennes chef som varit i sverige skulle köpa med det till henne. hon gjorde det och överlämande de snällt idag. C tog med dem hem och luch fick tag på ena öppnade kakan.. medan C var borta hände detta..


 skrev jag innan jag rymde.. inte lätt o va min roomie inte!

nu ska vi börja på nästa kaka.. och jag får smaka..!



på återseende

ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0