pics från senaste tiden..

hej på er..
var ett tag sen... här kommer bilder från sista veckan när D var här och framåt..

på mitt jobb..


största händelsen i mars var ju helt klart konserten med britney..
och till vår förvåning förbandet pussycat dolls.. !



sen kom hon... så här var introt..




...och här var bästa låten i klädd flygvärdinne dräkten.. grrrr..



sen vart de en efter-drink..

jag och D..


maria och kristoffer..

sen..
vart en dag på newseum.. inför 4D-filmvisningen..


ingen var snyggare än de andra.. eller va säger ni?

sen gick vi vidare..


mot basket..


 var roligt, jag kollade mest in cheerleeder´s dock.. och fotade nån skådis heros åt widde..

blev sjukt bra bild... (OR NOT)


sen efter dessa dagar åkte ju D hem till sverige och jag ner i svacka.. blir alltid så tomt när besök åker hem, man har liksom vant sig vid tempo och folk runt sig hela tiden.. men då bakade C en paj till mej.. och jag kom upp på banan igen..


men nu är det bara tre veckor kvar typ.. ska boka biljett tidigare..

på återseende

ll

H

Ser ut som om ni har haft det underbart! Har hon inte på sig en poliskostym Brittan? ;)

Ah well, miss u min L!

2009-04-10 @ 19:40:53

Omg, det är ju han som spelar Parkman i Heroes! Awesome ;D

2009-04-13 @ 03:00:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0