white smile?

de nya i detta skönthets land är nu att bleka tänderna medan man ligger i solariet.
(mamma, detta inlägg är inte för dej. jag vet att du får sprätt på mej.)
men man lever en gång. så varför inte ha vita tänder om det går?

anyway.. jag har solkort på solar planet, och då fick man rabatt på detta och jag tänkte att varför inte.
packet innehåller en kräm man penslar på och en rosa hållare som håller munnen öppen,
and that´s it!

jag har bara gjort två gånger ännu, men tycker att de syns skillnad redan..
hoppas det funkar.
ska köpa med hem till en viss man som behöver detta efter att av en olyckshändelse haft snus inför läppen ett par gånger..!




hoppas på ett fint sommar smile..

på återseende

ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0