måndag-tisdag-onsdag-torsdag-malmö

sista veckan på jobbet.
jag har gjort 7.. nytt rekord på stället!

jag fick sova 45 min på lunchen och äta hemma... helt slut sen helgen. va fan hände?
jag har aldrig kommit hem från en utekväll kl 5? men heller aldrig börjat den kl 22.30.

veckan är hektisk.. jag vet inte hur min närmaste framtid ska bli riktigt.

alternativ 1

jobb till fredag, malmö till tisdag, hem till gävle, stockholm onsdag,  USA-besök tors-mån?, sen schewiz.

eller så

jobb fredag-malmö- köpenhamn-schewiz.

om det blir så, har jag en HEL DEL att göra den här veckan...paaaaanik!

idag
städa,rensa, göra klart i lägenheten. det skadar då aldrig...


i miss u too much... :(


på återseede

ll



Jose jossan josefina

Gumman tjejen vännen, vill gärna se dig innan du drar...men panika inte för det, bara vill meddela dig det...om du har en lunchtid över eller så? annars får vi lä ses i hösten då då...KRAM

2009-08-17 @ 21:06:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0