beroende

jag vet inte om vi själva förstår hur beroende vi blivit av internet.
jag får ursäkta att jag kommit ur tempo här, men det är fem personer
som ska dela på ett mobilt segt bredband.
men vi har ett till, som ska laddad i morgon.

alla har sina superviktiga internet behov

pappa och widde: trav, spengeler cup resultat, junior wm, elitserien och precis alla annan sport som finns.
mamma: skicka dokument till jobbet. kunde inte mailadressen, fick facebooka dottern som gick i min klass på solängen, namnet måste vara mest svårstavat i stan, och just till henne skulle mailet!
milla: har inge pengar på sitt kontatkort kvar eftersom schweiz är ett rån även där. hon måste msn, facebooka för att inte hennes vänner helt ska glömma att hon också lever här på jorden.

och sen jag: sist i kön. vill uppdatera er, ha konakt med min designer, försöka få alla planer att gå i lås i tid.
dock verkar det inte gå i dagsläget. men som man säger, bättre sent än aldrig.

emilia och jag har varit på shopping turné i dag. runt hela landet. 40 mil i bilen totalt. vi hittade massa fint. kommer lite nu och lite i morgon. vill först visa vad widde just fick i överraskning...

... ett fullstort täcke!
 
vi hade det i förra leggan, och det var så sjukt mycket mys.
tips till alla par, som inte redan har det..
blev en filt också kan behövas här.

snart lite shopping i alla fall för er nattugglor..

love
lov


rösta fram din favoritlåt i min blogg !

2009-12-31 @ 01:55:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0