beskriving

godkväll..
sitter här i min rosa dress och en filt och klurar.
har åkt skidor hela dagen så jag är helt slut i kroppen.
och lite fryssen.
daniel underhåller familjen med en wallander film.
kung.
alla sitter som ljus.
för en gångs skull. (om man får säga så?)
jag letar bilder, klipper, redigerar och kämpar för att hitta sånt som beskriver mig.
i sju bilder, på ett ögonblick, få en känsla.
det här är lovisa löwenborg.
hmm..
vad skulle du göra i samma situation?
eller kanske hur skulle du beskriva mig?
vad ska jag ha med tycker du?
hjälp välkomnas..


love
lov

Sv: tackar:) nja inte direkt, men jag bor på internatet på ett naturbruksgymnasium:) så de blir landet^^

Snygg fjällräven du fick:)

2009-12-29 @ 23:09:08

Den är grym :D

2009-12-30 @ 00:29:03

Tack tack :)

2009-12-30 @ 10:07:39
Angie

Implusiv (!!!!) , kreativ, framåt, galen, social, öppen, rolig, snäll. Det var inte alls svårt Lollie. Förresten så hetsåkte jag ut till ikea igår för att köpa en lika mysis som du har. Och när jag kommer fram ligger det EN kvar i min size. Hur sjukt är inte det. Jag älskar den!! :) Kram på dig

2009-12-30 @ 10:41:54

angie - tack gumman! tänkte skriva en ps. anmgie de blir ett läppstift for sure d.s.. ;) haha.. GRYMT att du åkte ut till ikea... du kommer älska den, bo i den.. så skön. hade du en bra jul? kraaam

2009-12-30 @ 10:46:48

Svar: Det håller jag med om! :D Har massvis med gamla brev etc sparade, hihi ;) men sms / mail försvinner ju :(

2009-12-30 @ 18:21:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0