dagens dipp

måste dela med mig om dagens dipp.
jag vart faktiskt ledsen, och fick dåligt samvete mot pappa.
han hade släpat med en stor chokladask från sverige.
han ger den till mig, jag förstår vad det är.
den är inslagen. så jag vill öppna den senare.

varför liggen den sedan utomhus?

jo för att smarta jag lagt den under granen på golvvärme.
och all choklad smälte.
just där jag la den var det superhett, bingo!
mamma säger att fin choklad är tynre och smälter snabbare.
så här såg det ut... mos, mos och åter mos..
får se om en natt ute kan hjälpa.

jag vill inte ens tänka på det.
men jag stöttades med att de var ett i-lands problem.
men tror ni man kände sig som en bra människa?
stackars pappa!


love
lov

Sofia Vienna

ooooh! det såg supergott ut!!



läste ditt mail precis, det hjälpte mig att känna mig lite duktig, så tack så jätte mycket. det värmde!



svarar dock på det imorrn e.m/kväll (:

god natt!

2009-12-28 @ 01:05:05

sv. hihi okej! :D

2009-12-28 @ 11:54:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0