day in gefle

vilken succédag.
vi lämnade lägenheten klockan 11 i morse,
och kom hem 23.30.
vi har hunnit med massa saker..
..sett julbocken
..ätit lång lunch med ewa och lasse
..handlat julklappar och kollat äffärer
..hittat en ny inredningsbutik och fina muggar
..fikat med kicki gustav anna och adam
..hälsat på daniels familj
..träffat sasse som gjorde ett uppslag till gd sporten i morgon
..haft glöggkväll hos kix och gurr

nu ligger D och sover här bredvid. han är lite sjuk.
men jag har tända ljus i det mysiga vardagsrummet.
jag stortrivs här inne. så glad att daniel hann se det innan jag ska flytta ur här.
(om du är ny läsare och inte hängde med i den room-makeover kolla under kategorin inspiration)
day in pics..
min andra älskling.. julbocken
lunch med ewa & lasse på ja, java..
fina koppar..
fika med gänget på flanör..
widde fotograferas av sporten.. bloggen smygfotar i bakrunden
gjorde dock en tabbe - glömde slå av blixten, blev avslöjad..

glöggmys hos kicki och gurra..
ps. hittade ingen adaptor, så fick använda widdes mac, detta inlägget tog över en timme.
tur att jag valde en pc, men varför ska jag ha så svårt att hantera en mac?
hade ju dei tre år på gymnasiet..? d.s

love
lov


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0