first december

första december?
hallå?
fattar ni?
d-e-c-e-m-b-e-r-?-?-?
juni, juli, augusti, december?
det går bra fort i bland.

idag har jag varit med helena, jr och nikki på en outlet och i chur.
letade och testade jul nagelack.




så jag har just nu 10 olika färger på min fingrar att välja mellan. har en favvo.
nu ska jag greja lite på rummet, sen åka och göra slingor på nikki.
har på nått vis sagt:
- oh yes, im good, i can make it!

KAN JAG VERKLIGEN DET??

eller är jag bara sugen på en ny utmaning, nått nytt hissp..?

är på väg till sverige också.. dyker snart upp..

love
lov



ps. är 240 kronor normalpris för ett dior eller chanel nagelack? någon som har koll på det? d.s

Lina

Du verkar ha det bra Lovisa! Var exakt är du och hur länge blir du där och vad gör du? :) Puss Lina

2009-12-01 @ 19:09:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0