flytt

det är inte lätt när det är svårt.
men det är roligt.
dramaqueen som man är så gillar jag när det händer saker.
gärna lite kaos.
men bara det slutar bra.
och det gjorde det.

klockan 4, hade vi fortfarande inte hört någon om lägenhet så vi bestämde att jag skulle åka hem i morgon.
bokade flyg.
åkte till den gamla lägenheten och packade om.
åkte ner till stan.
kl 17.15 ringer D:s mobil.
äntligen har vi en lägenhet till er, kom och hämta nykeln.

hämta nykeln.
packa i hop hotellet.
checka ut, tacka för oss.
åka till nya lägenheten.
åka och hämta saker i gamla.
handla mat.
ringa sas. och som tur var fick jag avboka och få alla pengar tillbaka. man får tydligen alltid 24 h öppet köp.
grymt.

så nu är det klart att vi ska bo här tills vidare och att jag ska stanna en vecka till.
sen får vi se om vi hinner hem något innan jul.
jag hoppas.
vi lagade mat, och nu ska vi försöka ladda hem idol.


äntligen en hemlagad middag hemma, efter 7 dagar på hotell..

love
lov

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0