god natt

god natt änglar, hoppas ni alla haft en bra julafton.
att alla haft någon att vara med och inte känt mer ensamma.
jag har firat med den personen jag gillar, gillar, gillar allra bäst.
men inte min kära familj, mamma, pappa,syster, lilla mormor och farmor.
min julafton har varit underbar ialla fall.
nu är det ett helt år till nästa julafton.
undra vart man befinner sig då?
hade någon sagt till mig förra året att jag skulle sitta i ett hus 1500 meter över havet en mil utanför davos hade jag inte fattat någonting. inte kunnat tro det för femtio öre.

livet vänder snabbt, och det bästa med framtiden är att det inte på nått sätt går att ta reda på vad som händer.
det får avsluta julafton 2009.


love
lov


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0