hallå tv4

"Programmet du försöker titta på är ännu inte tillgängligt eller så sitter du utanför Sveriges gränser. Av rättighetssjäl är tjänsten endast tillgänglig i Sverige"

från och med i dag då eller?

jag ringer tv 4:

jag: hej lovisa heter jag
tv4: hej
jag: jag brukar alltid se nyhetsmorgon via webben från schweiz, men idag står det... (läser upp textren)
tv4: dröj lite..
tv4: vi får koppla dig till mediadisken då, för vi visste inte ens att de gick att titta från utlandet?

koppling..

tv4: det var jag igen här, de svarar inte just nu, går det bra att återkomma om en stund?
jag: ja, tack hejdå
tv4: hejdå

så nu ringer jag upp om en stund.. jag blir galen om de inte ska funka nå mer. men vaddå, vi vet inte? hallå tv4?

love
lov



update:

en tjej på mediaavdelningen skulle kolla vad som hänt, om det var fel på någon länk eller så. det ska nämligen vara möjligt att se programmet från utlandet, och det skulle rättas till så fort som möjligt. pust.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0