hissp

herregud.
(molnen hade passerat där jag låg under täcket i soffan och tog det lugnt)

mobilen ringde i sovrummet.
jag orkar inte svara.
mobilen ringer igen.
jag kanske ska svara?
svenska mobilen ringer.
jag måste svara!

det är daniel som tydligen fått ledigt nu ändå.
så vi ska till sverige idag.
leta biljetter!

hiissp.. finns inge bra biljetter. men vi bestämde att åka direkt efter hans träning till flygplatsen i zurich och försöka hitta nått.

..packade min väska
.. packade daniels väska
.. informerade erik och ola om vad som gäller
.. städa ur lägenheten (det mesta, vi flyttar till ett hus när vi kommer tillbaka, den här är såld)
.. klockan 13.00 lämnar vi davos

hur kommer det gå?
ja det är det ingen som vet, men förhoppningsvis landar vi på arlanda i kväll.

bilder från denna lägenheten..



ett rum saknas, det grabbarna bodde i.. undra varför..
men visst var den fin? det är verkligen jättetråkigt att vi inte kunde hyra den längre.

love
lov




love
lov



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0