i händelsernas centrum

mina vänner..
har precis kommit hem från julmiddagen.
alla spelare, familjer, personal, funktionärer var samlade.
och självklart skulle jag presentera mig lite utöver alla andra
.
riktigt less blev jag och sa till daniel att de händer alltid mig,
jag kan inte komma på något nytt ställe utan att på ett eller
annat vis hamna i händelsernas centrum
.
jag som tänkte sattsa på att hålla låg profil.

hur som helst det som hände var att junior, ni vet lillgrabben taticek
kastade sin nappflaska rakt över bordet så tre glas framför
mig gick i kras och det flög glas splitt och rödvin över hela mig.
bingo.
sa åt jr som även blev rätt också och började gallskrika övere hela lokalen.
precis alla stannade upp och tittade, just de på mig.
skämmo.

kameran var i bilen under middagen och har imma på linsen.
men bjuder trots det på några sudd-bilder.




börjar gilla det korta håret mer och mer..
nu ska vi kolla på idol från i fredags och dricka vitchokladmilkshake..


love
lov



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0