julen är här

äntligen hemkommen från ikea.
jag hade sån tur att det blev av idag.
jag hade aldig åkt själv.
men daniel ska inte spela i kväll för han är forfarande krasslig, så jag tvingade han att följa med.
jag menar åka 1,5 timme i bil x2 själv är inte kul.
men först sa han nej, att han skulle vila och om de skulle ringa och han måste rycka in.
då drog dramaqueen i gång och satte sig på en pall i köket och fekjgrinade.
då sa han okej.
efter att jag lovat att städa ur lägenheten och tvätta hela kvällen om det skulle vara så.
så nu sitter jag här, och har det projeketet framför mig. har lagt i sängkläder och handdukar.
ska ta toaletterna som projekt 2.
vill lämna det lika fint som när vi kom. familjen som bor här kommer i morgon så vi flyttar i kväll.
hallå skogen!

först ska jag bara visa allt vi handlade. alla julgrejer va på mega rea eftersom det är två dagar till julafton.
helt perfekt. (klicka för större bilder)



allt detta kostade 350 kronor. hur sjukt är inte det?
men summan blev ändå 700 kr för det vart en julklapp också.

god jul lollo
önskar lollo   


julgranen köpte vi för 28 spänn. den är kvar i bilen den visar jag i morgon.
pyntat och klar. plus all mat från ikea-foodcorner. nu blire storstädning.

love
lov






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0