läppstift

this is the best.
kan köpas i usa för typ en dollar, max 10 kr
kan köpas i mexico för samma summa.
jag var helgalen i det i usa, hittade de i mexico och bunkrade upp med
6 st i laget.
sista tog slut i somras.
johanna lovade att köpa med från mex.
kom till st gallen, en smink butik, och vad säljer inte dem om NYX?
vilken överrasking!
fanns 3 kvar i min färg.
köpte med alla tre hem, nästan tårögd.
dock för 140 kr styck.
schweiz priser suger.

daniel fatta ingenting.
killar kan inte förstå sig på sånt här.



jag och läppstift är nästan som maria montazami och läppstift..
bara nästan..


nu ska jag snabba mig, det är spengler cup här, och jag måste nog vara på rinken minst en timme innan.
återkommer innan jag åker..


love
lov

**



hej snygging !! Har ej fått något mail?!:D [email protected] :) kram

2009-12-26 @ 14:06:20

vissa länder har så onödiga priser.. -.- sverige trissar också priserna många gånger!

2009-12-26 @ 15:03:55
Hannie

Kan jag handla med mig ett läppstift hem Loll? :)

Pusss

2009-12-26 @ 17:05:12

adina - håller med dig! därför det är så soft att vara i billiga länder, då kan man gå lös ;)



hannie - åh, vore hur grymt som helst! nu såg du ju hur det ser ut! ringer senare i kväll.. love

2009-12-26 @ 19:10:38
Angie

Haha L. De va de första jag sa på när jag satt och såg hollywood fruarna. -Lovisa är exakt som henne!! Hihi. Hoppas ni haft en mysig jul! Kramar

2009-12-28 @ 09:05:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0