lilla julafton

i går hade vi lilla julafton med daniels familj.
hur mysigt som helst.
kändes ett tag som att det verkligen var på riktigt.
vi började med glögg och pepparkaka.
prövade en lingonglögg som jag gillade.
carina sa att de var för tanter, för den var lite sur.
men jag är en liten tant som gillar tranbär och lingon.
efter det hade vi the big moment "julklappsutdelning"
och jag fick jättefina paket..


duschhanddukar och frukost-set.. lollo loves lexington

sen åt vi julbord på berggrenska. hur gott som helst, ett julbord i min smak.


carina,daniel,lollo,peter och virre.. fotograf: victors tjej mathilda

love
lov


Nu har vi en liten jultävling på vår blogg där vi lottar ut ett av våra armband. Tävlingen

håller på till julafton 20:00. Var gärna med och tävla. God jul önskar Páscal UF.

2009-12-20 @ 17:18:54
H

Hejsan hoppsan!

Härligt att ni är tillbaks på höjden & att tightsen satt bra. :)

Jag har bytt lite åt dig idag, ska byta den sista grejen imorgon :)

Miss you already!

Love

H

2009-12-20 @ 17:41:30

ja, musikcafét var riktigt mysigt.

ser ut som att du hade en riktigt mysig lördag också :)

2009-12-20 @ 18:01:32
Karin

Fina saker!

2009-12-20 @ 20:22:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0