mam and dad

mina älskade föräldrar kom ju i dag. de tog tåget upp och mamma har pratat hela dagen om hur fantastikst det var. 
vilket utsikt det var från tåget. "det är sånt man bara ser på film", säger hon.
det har varit en kanondag med sol och glimmade snö, så perfekt ankomst dag. första intrycket av davos är 10 +.
jag tog en bild som blev suddig, och det är så synd, för dem skulle blivit så himla fin. dock bra för bloggen för båda säger:
"inget till bloggen" när jag ska foto dem.

fast jag vet att de vill vara med egentligen. speciellt min pappa.
därför möts vi halvvägs. suddig bild borde ju vara OK.

de är så goa mina päron, vi hade lilla julafton 2 med dem i kväll. jag & daniel fick jätte fina julklappar.
min hög blev större än väntat..

vad det var i? det får ni se i morgon..

min älskade sis milla kom ju också idag, hon köpt jättebra saker till oss
, hon är för go hon också.
hon ska va med på bild däremot, så snygg som hon är.

nu är det god natt


love
lov




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0