mardröm

jag vet inte vad jag ska ta mig till här.
kom precis ut från frissan.
5 timmar senare.
och det är inte klart ännu.
fick en lunch paus och ska vara tillbaka igen kl 4.

jag och nikki skulle åkt till zurich i dag.
vi ska på daniels match där kl 19.45.
får hoppas jag hinner det?

det är en katastrof med plasten som inte släpper.
nu har de stått tre frisörer i skift för att lösa detta.
och nu har jag 0.00 hår kvar.
pröva stå och borsta ett knutigt hår 5 timmar i sträck så förstår ni.

så nu funderar jag på hur jag ska göra, vilken page frisyr jag kan välja?
observera inte vill välja.

jag orkar inte med mig själv.
frågade precis daniel, som fick sitta och vänta med min mat i 45 min därinne, hur han ska orka med mig när jag inte ens gör det själv?

men jag tror han tycker synd om mig, och säger att jag har lärt mig nått. och det har jag.
aldrig aldrig aldrig mer!

hoppas att ni har en bättre dag.

ledsen
lov


MK

Gud stackars dig!!! Jag vet precis hur det känns. Jag har haft löshår två gånger. En gång gjorde jag det utomlands och då ramlade det bara av en vacker dag men när jag gjorde det i Sverige så var det hemskt att ta ur det sen. Jag och en kompis (som är frisör) satt en heeel jävla dag med att få bort det.

Usch inge kul! Men visst är det snyggt men en mardröm när man ska ta ut det. Jag fick klippa värsta frisyren efter det och har fortfarande riktigt tunnt hår efter den gången och det här var för 4 år sedan!!! Jag har också lärt mig något :)

Men du ser ut att passa i allt, både i frisyr- och i klädväg så du ska inte oroa dig :)

Ha det så bra och lycka till!

2009-12-08 @ 18:50:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0