michael kors

dags för  the michel kors the story.
allt började i somras när jag såg den här annonsen på en baksida av typ veckorevyn.

jag tyckte klockan var skitsnygg och ville köpa den.
letade i gävle.
slut.
letade sen i stockholm.
fanns inte.
letade i zurich.
fanns inte.
hör ryktet att den är reklamerad på grund av fel på varan.
letar i chur.
får svaret att den kan beställas.
blir glad, beställer.
ska komma i slutet på oktober.
väntar.
får samtal att den kommit.
ska hämta upp.
fel klocka.
ser annons utanför klockmaster ica maxi gävle.
går in och frågar vad det egentligen är med den här klockan.
får svar att alla reklamerades p.g.a att armbandet blev grönt i klor.
jaha?
men om man tycker det är okej ändå då?
och bara kan strunta i att bada med den i klor?
nej, finns inte.
går in på internet igen.
hittar förvånande en hemsida i london som säljer den.

bild från hemsida:                 bild från annons ica maxi:


ser ut att vara samma?

hur som helst jag köpte den online. har fått mail efter mail om hur processen går.
nu på morgonen fick jag detta.


Meddelande från avsändaren:

Order 32626798 has been shipped by UPS
Planerad leverans: 23-December-2009


så på onsdag ska den komma.. hoppas, hoppas, hoppas, det blir rätt nu.
min jul är räddad i så fall, jag kommer flyga på moln..

love
lov


Diana

Sjukt snygg!!

2009-12-21 @ 13:07:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0