onsdag

sitter här och tittar på städerskan.
jag försökte hjälpa henne lite men hon sa ifrån.
man gör väl inte så.
så nu sitter jag mitt i rummet i en fotölj och tittar.
eller nu skriver jag ju det här.
känns lite bättre då. om jag fokus på nått.
var och färgade bryn och fransar i morse.
gjorde sjukt ont.
ibland gör det ju det.
känns som om jag har en förkylning i kroppen.
kix sa åt mig att gå och köpa kanjang.
får nog bli så.
annars händer inte så mycket i dag.
vi får veta om vi får en lägenhet nu innan helgen.
om inte, åker jag nog till sverige i morgon för daniel åker på roadtrip med laget.
känns inte ok att bo på hotellet själv flera dagar.
längtar lite till min lägenhet också, måste väl passa på och mysa i den nu när den är såld.
hoppas ni får en bra dag.
lots of
love
lov


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0