spring by sisters

sister är min absoluta favoritbutik i dagsläget. jag har till och med gått med i sistersklubb och fått ett sånt där medlemskort ni vet. ja sånna jag hade lovat mig själv att bokstavligen talat a.l.d.r.i.g anmäla mig till, efter att jag avslutade de 25 st jag hade för några år sedan.

jc,hm,hemtex,åhlens,lindex,kicks,veromoda, osv osv.. blir inte ni också galen på det? för vad tjänar man på det egentligen då? 20 kr per år?

hursomhelst. sisters är ok just nu för jag har gått lös där en hel del senate tiden och hoppas på någon typ av bonus. känns även lovade att kortet blir draget igen under våren för kolla in delar av kollektionen.




snyggt så in i norden..

glöm inte att tävla.. det är ett bra pris..

love
lov



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0