svenska skidlandslaget

under min shopping runda, där jag förjäves letade skidkläder, yttligare än dag dök dess upp.. svenska skidlandslaget som är i davos för att tävla i helgen. vi pratade en stund, om davos, tävlingarna och julshopping, kille nr 4 frågade om jag hade några tips, och om det fanns några bra affärer osv. passade på att ta en bild för bloggen.

men vilka är dem? emil jönsson är ju inte med, så mycket vet jag.

vet du skiv gärna

1.?
2.?
3. Mattias Fredriksson? (som är tillsammans med en f.d fröken sverige va?)
4.?

mailade bilden till min förra chef stisse åberg på sporten i gävle, han vet ju med garanti vem som är vem, men kände att de va lite pinsamt att erkänna att jag har noll koll.

nu ska vi förbreda mat, blir kycklingfilé med klyftpotatis och sweetchilisås, samt en fetaost sallad. min favoritmat!

love
lov


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0