the new place

nått bra kring boende är i alla fall vår nya lägenhet i sverige.
jag ser verkligen fram emot att flytta in där.
det kommer bli så himla fint.
och framför allt skönt.
att få nått gemensamt.
det kommer bli vårt.
inte så att jag ska bo hos daniel.
eller daniel ska bo hos mig.
utan vi ska bo hos oss.
för visst är det ändå så att man vill börja om.
när man flyttar i hop vill man ha nått tillsammans.
inte flytta in hos den andra, där kanske till och med ett x har bott.
eller vad tycker ni? är jag bara överkänslig?

lägenheten är under totalrenovering.
och det var som att kliva in i ett kaos när vi var där sist.
men det kommer bli jätte bra.
vi väljer badrum,kök, och så vidare för fullt.
fick precis ett samtal:
vill ni ha golvvärme i badrummet?
5.000-10.000 kr extra.
är det värt det? hjälp!

sen var jag in på ikea.se och letade kök i går.
har ni nått tips på ett fint kök därifrån? skriv gärna!
jag är nöjd med mitt förra kök, men hur kul är det att ta samma?

jag vill bevara stilen jag fick till i vardagsrummet. så det ska ju passa in i den? 

(för mer bilder från vardagsrummet se kategorin inspiration)

så passar detta?

love
lov


 


åå jag kollade in köket, hur fint som helst! Romantisk känsla!

Jag har bokat flyg nu, kommer ner den 27e, du är i Davos då hoppas jag? Puss

2009-12-22 @ 14:41:36

hej liza, tack för tips! vi var på ikea st gallen i går och såg ett liknade kök också. får se.. svårt. yes box jag är här. den här gången bor jag i skogen..haha. men vi ses ändå. puss ps. jag fick potatis till köttbullarna på ikea i går d.s

2009-12-23 @ 11:22:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0