the thing

jag tänker inte skriva en uppsats.
men jag ska dela med mig.
jag ska bikta mig.

för mig ska en blogg vara personlig.
något folk läser för att de vill höra om mig och det jag gör.

jagochminhockeyspelarepunktbloggpunktse

typ som jag och min häst?
eller vaddå?
hallå?

dessutom att kalla sig

namn-hockeysambo när man skriver kommentarer och sånt.

ps. ewa synd att någon hann före, trodde du skulle köra på det domänet, flört d.s

har precis städat klart här. nu flyttar vi, bär en hel del saker ner för de 82 trappstegen.
har precis räknat korkarna i glaskupan till tävlingen.
så nu har jag svaret.

TÄVLA TILL JULAFTON kl 23.

lycka till och god natt

love
lov


Mika

Jag tycke inte det hära va å hänga ut nån, du säger bara en sak du tycker va lite konstigt eller inte kan förstå. ja fatta fel..

2009-12-23 @ 10:39:20

Schysst diss... :D

2009-12-27 @ 01:10:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0