this is it

michael jackson.
jag säger då det.
vilken kung han var.
har sett delar av this is it.
tycker jag missat så mycket av honom.
kommer upp låtar nu i efterhand som är grymma.
jag tycker det skulle spelats mer av honom när han var vid liv.

human nature.
som camilla i idol sjöng.
en helt ny favorit för mig.
sa precis också att det är lite synd om alla som skulle medverkat.
eller ja, ialla fall tråkigt för alla danarna som hade blivit utvalda.
tränat in alla danser, repat och repat, och sen blev det ingenting av det hela.
men det är iofs en pice of cake för hur synd det är om michels familj.
och framför allt en pice of cake av hur tråkigt det är att han inte finns längre.


sov gott angels..


love
lov


michael jackson <3

2009-12-22 @ 00:51:50
Kix

Du har så rätt L. Min favorit låt är dirty diana, lyssna på den!

2009-12-22 @ 03:01:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0