tok

varför blir det ibland så att när man skrivit något jättelångt så bara försvinner det för att datorn helt plötsligt lever sitt eget liv?
jag blev galen här.
hade precis fått ett lång meddelande på facebook från jos och så skulle jag svara.
hade skrivit jättelång och bra, och vad händer?
vissp..
men jag tänkte inte låta datorn vinna.
dock började jag inlägget såhär

(HADE PRECIS SKRIVIT JÄTTELÅNGT MEN DET FÖRSVANN, MEN JAG TÄNKER INTE LÅTA DATORN VINNA, JAG SKA SKRIVA OM ALLT I MINSTA DETALJ)

och det gjorde jag.
det blev nästan bättre.
förändringar blir faktiskt oftast till något bätte i slutändan, även om man inte tror det från början.

nu är det god natt här.
ska presentera vinsten i tävlingen i morgon.
men kul att de börjat gissas. ofta är de någon som lär våga vara först, sen rullar det på.
så cred till sophie. kika in på hennes blogg.
lika med kommentarer också.
våga skriv, det är kul att höra era tankar.
man får vara annonym, det är inget fel tycker jag.

love
lov



Sv: Det är okej håret... Lossnade rätt mycket men ingen enorm skada iaf... Hade kunnat sluta illa!



Kul blogg förresten!

2009-12-16 @ 00:13:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0