värre än värst

håll i er nu.
jag måste bara klaga lite till, eller jag vill egentligen bara dela detta mer er. och kanske få respons.
jag kom tillbaka till frisören klockan 15.30, då hade jag bara hunnit äta och tvätta igenom håret.
all plast var då borta, med det såg förjävligt ut. en sida var längre än den andra osv.

kl 15.45 fick jag återigen hoppa upp i stolen och vi skulle göra lite slingor samt klippa.
jag hade bestämt att hömta upp nikki direkt efter för att åka till zurish.
det tar 1 h och 30 min dit så om jag var klar kl 6 skulle vi hinna.

klockan halv 6 får jag ringa henne och säga att hon får åka själv. sitter med halva håret i slingpaket.
kl 7 ringer jag till mamma för jag har fått ett hysterikst skratt anfall därinne då en tjej för 5 gången får hämta en kopp te och ett glas vatten till mig. (det som normalt händer 1 gång under ett besök hos frissan). när jag pratar med mamma sitter jag med alla paket klara under en värmelampa. alltså 3 h och 15 min efter att jag kom dit.

sen sköljde hon, fönade hon, och klippte. och tro det eller ej jag missade första perioden av matchen även på tv. blev utcheckad från salongen kl 20.16. Totalt: 9, 5 timmar hos frissan....HUR SJUKT ÄR INTE DET? Det händer ju bara mig det..

här är beviset, kvittot

datum och tid..

jag såg iaf två perioder hos helena, de vann med 3-2, så det var iaf kul den här dagen. men nu ska jag inte vara butter längre. jag har page och nu är det så. orkar dock inte lägga upp någon bild idag. måste äta nått sen blir det sängen. jag är helt slut.

love
lov


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0