vem f-n?

vem f-n uppfann att man skulle städa?
damsugan?
moppen?


har precis avklarat 2 badrum, ink badkar, gästrummet och sovrummet. så nu tar jag en paus och går ner till widde och ser sista två perioderna på matchen. resten får jag ta i kväll.

love
lov

Hannie

Usch och fy för städning! Ingen hit, men fint blir det när man väl är klar!

Duktig du Loll!

Jag har saknat dig mycket idag, liksom längtat! Kom & tänka på när vi köpte likadan julis till varann, long time ago (L&H dagen) haha!

Anyways, lots of love!

H



Ps. du har inte fått något kort eller någon från Sverige? ds.

2009-12-22 @ 21:31:07

åh va mysigt, kommer du i håg vad själva julklappen var?



nej, me jag ska åka och kolla posten i lägenhet 2 i dag, inte den vi flyttade ur i går utan den första. kanske kan se nått då?



love

2009-12-23 @ 11:20:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0