victoria´s secret

we just watch, it is crazy..
på fredag ska jag följa med helena och träna har jag precis lovat..
men som jag ska till henne, man ska göra det för sig själv och tänka att det är bra för ens kropp och själ, inte för att man vill se ut som modellerna i den här showen. men som hon sa
- yes, but it´s a good inspiration..
och det är väl sant..
men hur klarar de dem?
men samtidigt vilken motivation och målmedvetenhet har inte dem då, när dem vet att den här showen väntar?
skulle jag gå den skulle väl fan jag va skärpt med mat och träning också, eller vad säger ni?

hur som helst, hittade ett klipp med nästan tio minuter från det. så kolla klippet och inspireras såhär innan jul..
valde extra stor ruta..
love
lov



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0