yesterday in pics


(klicka för större bild)


jag mam&dad åkte in till loungen och laddade upp för match.
vi mötte upp liza och tog platser.
milla har varit magsjuk (davossjukan) som många får när det kommer upp hit så hon låg deckad hemma.
stackars!
mam&dad åkte hem till henne efter halva matchen.
jag och liza stog ut till mitten av tredje sen gick vi till loungen och tog ett glas vin och pratade istället.
jag menar, kollar man ändå inte så varför ska man sitta och ha en konversation bland trummor och skrik liksom?

sen kom grabbarna ut, inte allt för glada, och vi intog en pub för ett par öl.
det är så himla kul att lixa är här så jag får prata av mig men en normal brud.
jag biktade mig om min pälsjacka jag inte "får" använda för att nån klagar och massa andra saker.

förresten, widde gillar inte pälsmössan heller?
så det första han sa när han kom ut var:
och vad har du på dig då?

men..
liza hissa,
mamma (surprise 1) hissa
salle (surprise 2) hissa
pappa dissa

vad gör du? hissar eller dissar?

love
lov


Angie

Hissar helt klart L :)

2009-12-29 @ 11:48:21

Hej!



Clara, Lizas syster här :) Jag undrar bara om du vet vart liza och johannes är idag? Får inte tag på någon av dem. Ta hand om dig, kram!

2009-12-29 @ 17:04:57
Mika

Hiss!

2009-12-29 @ 17:05:26

okej, jag har hans nummer men han svarar inte när jag ringer :) Men kan du inte be dem ringa mig? hehe måste få tag på Liza! Tack så mycket :) Kram

2009-12-29 @ 17:14:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0