en torsdag?

väckning tidigt.
tog metron till jobbet, går snabbast, trots ett byte mellan gul och röd linje.
jobbade med morgonshown i sändning till 10.00.
sen passade jag som vanligt på att smaka av "morgonkockens reslutat".
alla hjärtans dag kakor idag. goda!



efter jobbet, tog jag bussen mot georgetown. har en ny plan för min hemväg.
bussen till m street, lunch på greensalad eller mexhak, promenad över keybridge över till virginia, arlington och sen metro till pentagon city. då har jag fått min dagspromenad och friskluft på köpet.



dagens lunch vart en succe. en chicken taco sallad i ett stort tortilla chips. mycket guacomole.
dricka, from now on, alltid vatten, gärna med citron.



nu ska jag skriva på en development plan.. suck..

på återseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0