flygplats dejt

.. jag har ont i halsenoch ligger under mitt stora duntäcke med datorn och tänker inte gå någonstans.
H åkte i morse, tillbaka till Canada.. o det blir alltid så tomt när någon åker. de är så internsivt och högt tempo när man har besök och sen, blir det helt dött.
 
jag har ringt på skype till alla jag känner. pratade en stund med johanna nere i mexico.. hon har det bra, ska snart tillbaka hem till sverige igen och flyger via washington hem.. vi planerar en flygplats-dejt på torsdag nästa vecka. hon har tre timmar mellan flighterna och det känns ju helt sjukt att vi inte ska ses när vi ändå blir så nära.. har imnte sett henne sen i okober.. hoppas vi får i hop det!

några bilder från när vi var där tillsammans o pluggade förra våren..





på återseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0