forever 21

när folk frågar hur gammal jag är har jag lärt mig att svara att jag blir 22 i juni.
det är så man säger här har jag noterat.
men de betyder ju att man hela tiden får ligga ett år före?
att jag typ aldrig hann vara 21?
jag fyllde 21 i juni.
hann under slutet av sommaren inse att jag skulle svara 21 och inte 20.
åkte till usa i augusti och fick nästan direkt börja med turn 22 i june.

får bara lite panik att tiden går så fort. fast 21 är ju en bra ålder här.
innan det får man inte dricka. to bad.
så jag är glad att jag slipper griddra med vakter och smita för att dricka strawberry margarita no more.
men vara 21 forever vill man kanske inte.
inte handla på forever 21 för ofta heller.
börja verkligen tycka den butiken sucks.
jag ska i framtiden forklara varför.



till att börja med:
deras nya outfits för alla hjärtans dag jag möttes av i dag.
djurtema?
vem vill se ut sådär på lördag?
nån?
nej. tänkte väl det.


på återseende

ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0