hot in hat?

ja, här i washington hade vi årets värmerekord på 73 F i söndags.
motsvarar då, enligt tabellen i min kalender, 24 C!
vädret här är helt sick.
i torsdags var jag nära att få frostskador när jag glömde handskarna.
i söndags fick jag i linne och flipp-flopps.
hursomhelst.
när jag och emma gled omkring i georgetown under eftermiddagen fick man sån shoppa vårkläder känsla.
då ingick även en fundering om jag ska köra på hatten en säsong till?
H och jag drog på oss två på gatufesten förra sommaren.
och ja.
vi va väl dem ändå i hela stan?
meeen
vad säger att de inte kan bli ändring i år?
hännah banana, bring your hat on friday
ja hon landar på ronald regan airport kl 8pm
i will be there. for sure.

 

nu ska jag göra mej klar för att gå till jobbet på wusa9, tv-kanalen jag just nu jobbar för här.
i will keep you posted.

p.s ångrar lite att jag missade ett jacuzzi party i går kväll. ni som känner till mina kretsar här kan ju gissa vem sóm bjöd in. ledtråd var att det var i ett greenroom. ja, jag jobbar ju med gästerna på tv kanalen i greenroom everyday? or? little tricky one? d.s


på återseende

ll

H

Att komma ihåg: ta med hatten till U.S!

Ska bli, fina du!

2009-02-11 @ 02:32:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0