ingen semla men ett bröllop

åhh...
jag som älskar semlor, och äter minst 20 st om året...
har helt missat det i dag.. och kan nu heller inte äta nån..

vart sur.. men sen såg jag..
om daniel och victoria!
sett det mesta på web-tv..som funkar sådär..
men jag tycker han var dukitg på presskonferensen..
och hon.. är ju hur lugn och cool som helst..
de känns fulla av power.. jag önskar det kunde ta över imorgon..
kungen och silivia verkade båda lite rangliga där vid bordet..
eller vad säger ni?




jag vill säga grattis! hurra hurra hurra VA BRA!

ser fram emot bröllop!

på återseende

ll

Anonym

Gumman du är så himla sköööööönn



Så kul att läsa alla dina tokiga tankar, jag saknar dig här hemma så vi kan balla ur lite tillsammans...Träffade Kicki, Lauritzens flickvän,och hon kom inte ihåg kvällen då

vi ringde henne...eller ja, du pratade med henne, så

det är lungt :)



Ha så himla skoj nu, du missar inget här hemma ändå, Widde kan du pussas med 50 år framöver så du hinner tröttna på det ändå ....:)



KRAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-02-24 @ 22:17:14

Anonym.. Jag tror jag vet vart din postlåda bor, trots att du inte uppger ditt namn.. ;) Pust för det.. Bra att du tar hand om saker och städar upp åt mej där hemma..haha :) Kram

2009-02-24 @ 22:22:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0