LG hockey games

det var LG hockey games i globen i helgen.
jag var inte där i år. men förra året var jag på plats.
borde kanske vara tvärt om egentligen, kan man tycka.
men de finns en secret story nånstans.
jag minns inget av särkilt av matchen jag såg.
men jag minns att jill och jag redan innan matchen lyckades hamnade på
herr toaletten.
hur?
jo, för att skyltarna i globen är väldigt lätta att ta fel på.

vi såg denna


 i stress, såg vi det som en dam med klänning och gick in.
hann se ett och annat. blev stoppande senare utsjasade..
..och fick leta efter denna symbol istället



vilken helt plötslig blev mer självklar som klänning

men ska ni till globen framöver, watch out!





på återseendet

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0