mitt hjärta har en ägare

och han ska aldrig sälja mej säger han ;)

14 februari och alla hjärtans dag.. är glad att de hysteriska med det snart är över
blir ju bara deppig eftersom det är som det är. tv kom fram på gatan, gjorde en enkät och frågade om
jag ville svara på hur jag skulle fira idag, fick fram ett svagt nej och höll på och börja tjuta..

d-a-n-i-e-l, jag skulle göra allt för att vara med dig i dag,
du är allt mitt hjärta skriker efter..

alla bra historier har en dramastisk inledning..

men ett lyckligt slut..

DANIE(L)OVISA


Jag älskar dig..

(och jag vet att det är U2..)
      [internskämt]










hoppas ni alla har mycket mys idag..

på återseende

ll


hannie

Daniel, jag ger dig en tjuga för att få ta över ägandet?:P



haha, lovely pic's! Ni är så fina!

2009-02-14 @ 06:54:52
Anonym

shiit alltså, haha!!

2009-02-14 @ 23:01:35
D

Blir inget med det, ledsen men du får låna henne ibland ;)

2009-02-15 @ 00:18:24
Ladda

Varför så få bilder på er 2, kan du inte lägga ut lite fler? Snälla..

2009-02-17 @ 10:24:04

allt för dej Ladda, kommer inom kort ;)du kanske rent av har nån bild att bidra med.. hälsa mio!

2009-02-17 @ 13:37:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0