mote

allt gick bra i gar. jag hann traffa jocho,. min dator funkar fortfarande inte. sa ni far ta att de blir utan aao.
ska fixa det, behovs en ny laddare till den.

jag tog lite bilder pa flygplatsen i gar, far se om jag kan fa in dem.

nu ska vi pa ett mote med managern for vart hyreshus. vi har haft en vattenskada sen vi flyttade in i lagenheten. sa vi vill ha 45 dagars hyra tillbaka. de ar tyo 2400 dollar, sa just nu nar dollar ar skyhogm, over 9 kr sa blir det ju typ 20.000..
det ar ju inte klokt?

han skulle kunna ha emot oss 3.45 pm..om 2 minuter..
ska springa ner nu..

berattar mer sen.. nervo....aaaaaaaa

pa aterseende

ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0