my life on skype

känns som jag måste berätta att jag spenderar ungefär ett helt dygn i veckan på skype.
den gratistelefonen man får strida med när man är bor utomlands och redan överstigit 20.000 kronor i telefonräkning.
sändningen är oftast bra. peppa peppa ta i trä.
men det händer även att den inte är det.
då kan följande hända.
missuppfattningar i värre skala har hänt.
farmor och mormor slänger ur sig att "nu måste du verkligen hålla telefonen stilla lovisa".
(jag har självklart inte rört datorn)
mamma ropar hallå! i ungefär 5 sekunder sen slänger hon på luren.
daniel lägger på också på men han ringer i alla fall upp, det är hans teori.
men hannah, hon sitter fint och väntar varje gång.
det värsta av allt är dessutom att min mick lite så och då kopplar ur, så jag måste ta mig igenom hela kontrollpanelen innan den är igång igen.
då säger daniel: "din mick" och sitter tyst, och faktiskt väntar.
hannah, (som jag just nu gör fjäskinlägg för) hon sjunger en bit tills jag är tillbaka.
är det konstigt att hon är min bästa kompis?



så här kan det se ut, jag är i lilla rutan.
jag måste nog ändå säga att jag tycker det är så nära verkligen man kan komma.
har ju hört om dejter och massa sånt som folk gör via skype och webcam.
men nej, prata med nära och kära räcker nog för mig in my life on skype.

på återseende

ll


H

Haha, vilken ohärlig bild mitt i denna härliga blogg! :)

snart ses vi, du är bäst! Min bästa!

2009-02-10 @ 06:01:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0