ny´a n.y tights

jag älskar mina jeans tights som jag köpte i N.Y.
j-t måste vara det bästa plagget på länge..
ser ut som riktigt tajta jeans och är samtidigt bekväma..
me like!




på bilden är också mina nya stevemadden stövlar.. som i går kom levererade från tysons av 3 gävle killar.. ja, hör och häpna, de växer som på träd här denna veckan.. blev en liten sightsing runda i D.C.. innan jag kom hem och började pröva stöveln i typ 2 h..
jag gillar verkligen steve maddens skor och stövlar.. denna heter buck..
motorcycle boot.. passar mig! fick också en ny tygväska, vilket jag blev minst lika glad för, min förra var rätt sliten..




på återseende

ll


D

världsklass på den "byxan"

2009-02-27 @ 19:00:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0