sephora

är väl en butik som aldrig kan införas in sverige med nuvarande namn.

cep hora..
herregud. minns när jag första gången reagerade över detta namn i dallas galleria och ingen förstod vad jag virra om.
ingen kunde svenska.
så ingen upplevde det stötande.

men hur som helst. jag har i kväll varit på sepohora -night i georgetown som är the best shopping part of washington.

jag är nöjd med mitt besök.

för äntligen äntligen äntligen hittade jag den rätta färgen på nagellacket som behövs för att matcha mina kate spade NY sandaler.

  +  
= Borde bli supersnyggt i hop?


Förra sommaren körde jag röda sandaler med rosa nackelack..




men tror på organge i år..


på återseende


ll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0