six months later ...

tar jag mig tillbaka... 

min blogg på gd live vart inte riktigt som jag hade tänkt mig. bloggen skulle vara en "del" men blev efter önskemål tillslut allt. hade jag vetat det hade jag nog tänkt annorlunda innan. jag var redan innan helt fast vid NO BLOGGING. but.. ja, ni vet hur det kan vara, alla måste kompromissa ibland.

nu har jag och blogglife haft ett uppehåll. det gjorde gott för oss. vi är som nykära igen. pirret i magen är tillbaka. suget efter varandra är starkt, och ja, lets try agian.

jag har massor jag vill säga, göra, visa, beskriva, diskutera, motivera, argumentera och helt enkelt blogga om.


så lets startover.


så på återseende och big time welcome kiss to all of you!


ll





Jockooo

Men rackansch va kul med en blogg igen Loll! den ska foljas.. saknar dig!

2009-02-10 @ 06:32:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0