äntligen helg

skönt! får tre dagar ledig, president day här på måndag! me like!

det händer allt så sjuka saker när jag sitter på bussen. hamnar liksom alltid vid
retards, alltså skumma männsikor. idag satt en inte riktigt 100 och sjöng och skratta o hela tiden höll på.
mitt emot kom det en tjej som såg svensk ut. ja, från europa alla gånger.
tänkte om jag skulle fråga, men vågade inte ställa till nån sen med tankt på hon bredvid.
hon frågade den brevid henne om vägen, hörde på brytningen att hon var nog från tyskland.

sen tog hon upp sin mobil. såg superglad ut, helt sjukt glad, verkade svara på nått sms.
satt still, började gråta?
försökte torka torka tårarna, det gick inge bra så nästa stopp sprang hon av.
kunde inte släppa vad som kan ha hänt?

sen har jag suttit hela eftermiddagen och uppdaterat om flygkraschen i N.Y.
jag tror inte det är sant. blir så hisspig över att H är uppe i luften just nu.
snälla kom ner på jorden fortare än beräknat.

tog min vanlig hemförd, stannade på sweet green för lunch i dag. köpte en
sallad och satt ute i solen och åt den. skönt men lite blåsigt. då




nu ska jag träna ett pass, sen städa och göra fint till besöket ramlar in..




på återseende

ll


D

Sexig bild ;)

2009-02-13 @ 21:05:08
http://lovisalowenborg.blogg.se

alla hjärtansdag fjäsk?

2009-02-13 @ 21:12:58
D

Lite kanske

2009-02-13 @ 21:21:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0