världens bästa

när jag vaknade denna lördagmorgon och kom in på min mail hade min lilla älskling skickat ett mail med rubriken

RESA!

när jag öppnade det står det att han har bokat en weekend i min favoritstad köpenhamn i vår...!
oooooh... så söt.. jag blir så glad... längtar resan, köpenhamn i slutet av maj, när det är varmt och fint.. helt perfect!



nu har jag ätit lite, ska duscha och se om jag orkar ta mig for något i dag.. tredje dagen på pencilin kuren.. vill känna mej helt frisk snart nu..

pa återseende

ll


H

Gud så mysigt! Nu blir jag lite avundsjuk :)



Hoppas att du mår bättre snart vännen!



puss puss

2009-03-02 @ 00:41:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0