day update

först, som lovat mina tre, enda bilder från lördagskvällen.. säger allt..



?



??



???

men sjukt rolig kväll.. och vaknade med sminket

och behövde en fika me C.. vi tog te koppar med kaffe + påtår.. sen kunde jag gå och jobba..



idag vart de ju lunch me kix..






mys..pys..
min utväxt är hemsk, s¨ågde när jag la in bilderna och ringde direkt och bokade tid hos världens bästa sara.. onsdag.. håll ut... jag blir alltid så att jag vill direkt när jag upptäckt nått, men onsdag va ju väldigt snabbt..

sen var jag hos e hela kvällen.. och nu ska jag sova, i morgon ska jag på ansiktsbehandling..får se hur de går.. köpte förresten nya produkter i dag ska pröva detta dermalogica..

någon som har erfarenhet av det?

god natt på återseende

ll


Sanna

Ja ha prövat d.. Funkat otroligt bra för min del.. men alla deras produkter är olika så se till att du får rätt för dig da.. Lycka till!!!

2009-07-28 @ 10:43:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0