götet ye ye ye... på jobbet me me me?

ibland kan liksom tiden från högst upp i höjdskräcken på liseberg till kontorsplatsen i gävle gå väldigt fort. det gjorde den den här gången, och jag vet inte riktigt om jag hängde med.



ner från höjdsräcken kom jag, förvånandsvärt fort och faktiskt helt levande och oskadd.. sen vet jag att de blev
en sista tur i kanonen, ut på avenyn, sova, äta, bilen, äta,bilen, fika, bilen,tennismatch,kickigustav,bilen,sova,jobbet.



så på ett eller annat sätt är det väl helt normalt.
1 dag av en evighet är gjord. men ja´e inte bitter. jag har ju rätt kul här ändå, annars jobbar man inte övertid till 20.30 första dagen?

magnus bidrag med ansiktsmasker, väsk-jakten och självklart min bästa agnes var helt klart anledningen.

nu ska jag gå igenom dagens material, återkommer eventuellt lite senare..

på återseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0