kräft- cd

guuu.. va skönt..
allt jobb klart, så inge spring på jobbet i helgen. pust.
dagen har varit intensiv som fredagar alltid är på mitt jobb.
eftersom jag hela tiden ligger en dag före i tiden, och gör tidingssidor för morgondagen, blir fredagarna 3 dagar före i tiden. jag gör då, lördag,söndag + måndag liksom..

men nu är ialla fall allt klarre. nu blir de promenad. sen städning då familjen widing flyttar in här i morgon. så kanske blir en fika på stan innan de blir kräftskiva hos H..

H:
Du bara en fråga, har du köpt kräftor?
L:  Nej, jag har ju inte gjort de än, men jag ska. (lät säker, men vaddå kräfta, ja just de, k-r-ä-f-t skiva, men köpa sånna? vart, hur, när?)

drog till me att jag hade tänkt köpa kräftstjärtar på burk.. VADDÅ MONGO?? varföööör sa jag det?

men de kirrar sig nog..


en liten bild vill jag dela med er. som en dröm



på återseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0