bad blogger 09

hej.
jag är ingen vidare bra bloggare.
men juli har varit helt sjukt.
jobb veckan lång, och on the road, varje helg.
i helgen åkte widd, och jag tänkte att jag skulle pusta ut.
äntligen.
men nejdå, jag och mina kära C hade inte 100 % kommunication och det var ju den här helgen HON SKULLE KOMMA!
hur kul som helst, har vi haft, och verkligen gjort gävle.
åkt runt runt 30 varv, visat allt av värde.
ätit hos mamma och pappa.
en del hemliga inslag.
samt utgång.
en vinglig sådan!





har ett gäng bilder hemma som jag slänger upp ikväll..

nu lunch med kix.. sen mer jobb..

mitt dilemma idag är projekt lämna tillbaka bilen..
måste med den upp till bilmetro och sen gå hem, och ta cykeln tillbaka till jobbet..
när? när? när?

på återseende

ll


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
  • syster
  • Blogg listad på Bloggtoppen.se RSS 2.0